Service Excellence at Golf Clubs
Inhoud van de cursus

De cursus Service Excellence draait om wat écht het verschil maakt in een golfbedrijf: uitstekende service van begin tot eind. Het laat zien hoe je ervoor zorgt dat alles in je organisatie goed op elkaar aansluit – van receptie tot horeca – en hoe je daarmee klanten een fijne, consistente ervaring biedt.

Met heldere voorbeelden (uit en buiten de golfwereld) leer je hoe je een cultuur opbouwt waarin iedereen oog heeft voor de klant. Zo worden tevreden golfers vanzelf de beste ambassadeurs van je club.

De cursus is praktisch opgezet, met stappenplannen en handige tools waarmee je gelijk aan de slag kunt, op een manier die past bij jouw club.

Waarom dit belangrijk is? Omdat service tegenwoordig minstens zo bepalend is als de baan zelf. En als je daar geen aandacht aan besteedt, is het net alsof je profgolf wilt worden zonder ooit te leren putten.

72632e93e362855a2b87630b2c920e94
Aanmelden via Promote Golf
Inhoud van de cursus Service Excellence (EN)
1. Customer Service & Retention
  • Components of Service Excellence
  • Customer Retention
  • The Key Aspects to Profitability
  • Steps in Customer Retention Analysis
  • Why Do It All? 
 2. Core Considerations for Service Excellence 
  • Benefits of Great Customer Service
  • The Importance of Being Relevant
  • Implementing Levels of Unanticipated Service
  • The Four Levels of Customer Service
  • The Need for Consistency
  • Making Customers Feel Important
 3. Service Recovery 
  • Service Recovery
  • Strategic Initiatives
  • The Different Stages of Service Recovery
 4. Measurement & Your Club
  • Measuring Customers’ Experiences
  • Revenue Service Integration
Images 3

Delegates must complete all units of the course, which include a number of tutor-marked assignment projects, to be awarded the “Promote Golf Certificate in Service Excellence at Golf Clubs”.