Customer Service in Golf
Inhoud van de cursus

Deze e-learningcursus uit de Essential Series is speciaal ontwikkeld voor medewerkers op uitvoerend en toezichthoudend niveau. De training richt zich op klantgericht werken binnen de context van een golfclub.

We starten met waarom klantbeleving zo essentieel is in een clubomgeving. Vervolgens ontdekken deelnemers welke vaardigheden en eigenschappen nodig zijn om écht uit te blinken in service.

De cursus behandelt drie praktische manieren waarop medewerkers een goede relatie kunnen opbouwen met gasten en leden: via de eerste visuele indruk, effectieve lichaamstaal en actief luisteren.

Tot slot komt klachtbehandeling aan bod. Deelnemers leren hoe ze klachten kunnen opvangen, de-escaleren en oplossen – met empathie én een oplossingsgerichte houding.

F3c973a78748b65ffb49c15e99dfe0e8
Aanmelden via Promote Golf
Inhoud van de cursus Customer Service in Golf (EN)
1. Introducing Customer Service
  • Why is Customer Service so Important?

  • Your Own Experiences as a Customer

  • What Do You Think Makes Good Customer Service?

2. Skills & Qualities
  • The Natural Born Customer Carer
  • What Skills & Qualities Do You Need?
  • Key Qualities & Skills
3. Welcome Your Guests
  • What Would Our Customers Say?
  • The 521 Cafe
Images 3
4. Building Rapport
  • The First Impression
  • Body Language
  • Active Listening
5. Dealing With Complaints
  • 8-Steps to Handling Complaints